Monday, April 19, 2010

Turist prin Bogota

Sambata mi-am luat camera foto si am facut putin turism prin Bogota. Prima tinta turnul Colpatria, cu cei 196 de metri este cea mai inalta cladire din Bogota si a doua ca inaltime din America de sud. Costa 3000 pesos(aprox 5 ron) ca sa urci pe terasa de la ultimul etaj si sa admiri metropola columbiana.
Vedere catre nordul orasului
Vedere catre vest

Zona sud, rau famata
Plaza de toros
Torre Colpatria

De la inaltimea turnului Colpatria am zarit in apropiere Plaza de toros Santamaria si mai ales am vazut ca erau oameni inauntru. Imediat mi-am zis ca tre sa merg si eu. Doar ca odata ajuns la portile edificiului, supriza, toate erau inchise. Dupa ce intreb cateva persoane primesc si raspunsul salvator, trebuie folosesc soneria pentru a mi se deschide(soneria era asezata undeva in partea de sus a portii, la "paianjen" cum s-ar zice, deloc evidenta sau semnalizata)




In ianuarie se organizeaza coride, poate o sa ajung si eu la una
Dupa atata turism m-am intalnit cu niste prieteni de pe aici. Care m-au servit cu , supriza, furnici. O specialitate din departamentul Santander. Simtindu-ma precum Bear Grylls nu am rezistat si am gustat. Aveau un gust de ceva prajit prea mult, usor sarate :) ce sa mai, delicioase.

Furnicile ne-au deschis pofta de mancare asa ca am mers intr-un local cu specific mexican unde am incercat taco(care e un fel de shaorma, doar ca mai naspa ) si burrito care mi-a placut.

Iesind de la restaurantul mexican, mai jos pe strada, am dat de un local cu specific sarbesc, in care am intrat pentru o prajitura. Aici am intalnito pe Katharina, proprietara localului, care auzind ca sunt roman s-a grabit sa puna niste muzica romaneasca si sa ne povesteasca cum ea l-a intalnit pe sotul ei Columbian care a facut medicina la Bucuresti si cum facea naveta in fiecare weekend Belgrad -Bucuresti pentru a-l intalni.

Atmosfera de pace si prietenie intre popoare:
un roman, o sarboaica, un columbian si o brazilianca

P.S. Azi de dimineata cand am intrat pe poarta am primit ziarul saptamanal al universitatii in care a aparut articolul despre mine :)


Nu prea imi place poza dar ce pot sa mai fac

2 comments:

Octy said...

capeti popularitate pe zi ce trece! ceva de speriat :P

Lavinia said...

nu pot sa creeeeeeed! furnici?! I'll say that again: nu pot sa creeeeeeed!

P.S. tu unde locuiesti, in zona de sud, aia rau famata? hahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...