Tuesday, April 27, 2010

Un pic despre muzica

Lumea de aici asculta in mare parte muzica de limba spaniola. La multe din petrecerile la care am fsot a fost doar muzica columbiana. Cea mai populara muzica columbiana se numeste "vallenato"(aici se pronunta "bajenato") Prima data am zis ca e in regula tre sa vad ce asculta lumea, acum deja ma dispera. O sa pun cateva exemple sa va faceti o impresie.





Trebuie sa o ascultati pe asta. O sa recunoasteti melodia cunoascuta ca Moralito interpretata de Julio Iglesias. Se pare ca e o clasica columbiana, interpretata prin anii '30 ai secolului trecut de un mare cantaret de vallenato.(vezi mai multe pe wikipedia aici)







Din atatea melodii care nu imi plac am gasit si ceva mai pe placul meu.

2 comments:

buri said...

se pare ca si astia o ard pe playback

Lavinia said...

OMG OMG OMG! Cristi, you're my saviour! ultima melodie *asta care iti place* e un all-time favourite la salsa aici in aarhus, mereu o pun! si mie imi place, am cautat-o dar nu am reusit sa dau de ea! cat de mica e lumea! hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...