Tuesday, April 06, 2010

Bogotan 100%

Pot sa spun ca m-am instalat comod in Bogota. Am inchiriat o camera intr-un apartament destul de aproape de serviciu, am desfacut toate bagajele, am gasit un loc pentru toate lucrusoarele si cred ca am loc si pentru altele noi, caci nu e asa, "my shit is stuff and your stuff is shit" (de vazut filmuletul pe tema asta)





Living-ul

Vedere de la fereastra 1

Vedere de la fereastra 2

Am inceput si sa gatesc, bineinteles am inceput cu ceva mai usor, o salata de boeuf.. fara bouef doar cu legume. A iesit bunicica as spune doar ca ii lipsesc gogosarii pentru ca nu sunt de gasit in Bogota. Astept sugestii de retete delicioase si simplu de realizat.


Am uitat sa pastrez un castravete pentru decorare.. data viitoare


Si nu in ultimul rand am inceput sa ma duc la serviciu. Deocamdata sunt in perioada de acomodare. Am dat si un scurt interviu pentru revista universitatii, o sa fiu faimos. De fapt asta e obiceiul, toti strainii care lucreaza pentru universitate si sunt destul de multi, dau un mic interviu.


Biroul meu cu vedere catre spatiul verde

Eu, asta in caz ca nu m-ati recunoascut

Colegul si seful meu direct, Nelson

2 comments:

Dragos said...

n-ai facut si oua rosii ?

Cristian said...

He he, nu, aici nu se fac oua rosii ...poate de la soare ...dar nici macar, pentru ca in Bogota a inceput sezonul ploios.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...