Thursday, April 29, 2010

Global Village

Ieri, 28 aprilie, s-a organizat un Global Village la universitate. Global Village e un eveniment AIESEC unde fiecare persoana venita intr-un internship aici isi prezinta tara. Prin urmare am amenajat un stand unde am prezentat cu onoare tarisoara mea.

Deoarece nu am avut multe obiecte de acasa am imprimat niste poze cu diverse locuri frumoase din Romania si am gatit niste sarmale cu mamaliga(Prima oara cand fac sarmale :D). Pentru poze mi-as da un 9 ...iar pentru sarmale un 7 ...deh nu au iesit chiar ca la mama acasa.

In rest atmosfera de voie buna ... lume de prin Polonia, China, Elvetia, Peru, Venezuela, Brazilia etc.

Am avut vederi din Pitesti

Eu in actiune

Ca de obicei presa ma iubeste




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...