Monday, May 10, 2010

El Chorro

"El Chorro" e zona cea mai veche din zona veche :). Locul de unde se spune ca a inceput orasul. De asemenea se spune ca daca te plimbi noapte pe aici poti sa intalnesti spiritele care bantuie. Eu as da vina pe bautura pentru aceste aparitii, pentru ca e o zona cu baruri si cluburi, in general cu preturi studentesti.



Am probat aici una din cele mai oribile bauturi care le-am intalnit vreodata. Se numeste "chicha" si se obtine din porumb fermentat. E o bautura indigena cu lunga istorie dar care mi-e personal mi se pare o porcarie... are o aroma de ceva stricat.

Se serveste intr-o coaja de nu stiu ce fruct
Oribill!

In rest am fost sa imi fac un act de identitate pentru care m-au amprentat pe toate partile. De asemenea am cunoscuto pe Maria, o fata din Timisoara venita aici cu o bursa de studii - speram sa punem bazele comunitatii romane din Bogota.

Ca si Romania, Columbia e plina de contraste
Cine spune ca Marihuana nu e buna, e din cauza ca nu a vazut Cerul
http://www.elcielolapelicula.com/elcielo/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...