Monday, March 29, 2010

Bogota D.C. - primele impresii



Dragi cititori,

Aflati ca ca sunt bine sanatos in capitala republicii Colombia. Primele impresii sunt in general pozitive.

Din pacate ..sau din fericire Bogota nu e deloc un oras exotic. O impresie de acasa mi-o dau masinile din trafic: loganuri la greu(sub marca renault), daewoo cielo, matiz, si renault-uri 13(care s-a produs la noi ca dacia 1300).
Orasul are o infrastructura buna, bulevarde largi, pasarele si pasaje peste tot.

Chestii mai exotice ar fi pizza cu ananas(aka pizza hawaiana), comertul stradal cu tot felu de mix-uri de fructe, inghetate, bautura numita Colombiana(un fel de suc acidulat concurent pt clasicele Coca Cola). Cu toate ca au acces la telefonie mobila etc exista o afacere destul de ciudata care se pare ca prospera in Bogota. Si anume din loc in loc lume cu cate 5 telefoane care vinde apeluri cu preturi intre 100 si 400 de pesos/min. Asta avand in vedere ca de exemplu eu la cartela care mi-am achizitionato ma costa minutul 200 de pesos cu orice retea. O sa mai investighez sa vad care e treaba.

Prima saptamana m-am cazat intr-un apartament de fete(2 bolivience, o chileana si o brazilianca) venite si ele prin AIESEC. Am fost la o petrecere intr-un chivas(un vechi mijloc de transport foarte popular se pare in trecut in Colombia) si la o petrece campeneasca undeva la vreo 15 km de Bogota.




Clima e placuta. Treaba naspa e ca se intuneca la ora 6 dupa amiaza. Din ce am vazut la supermarket legumele si fructele destul de scumpe. De asemnea transportul cu Transmilenio e scump, nu exista abonament lunar, nu exista nici un fel de reducere, asta avand in vedere ca o calatorie costa aproape 3 lei.

De maine ma mut in casa noua... pana atunci pace si prietenie intre popoare!!!

1 comment:

Octy said...

Sa fie pace'n lume !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...