Wednesday, March 10, 2010

Drumul catre El Dorado



“A journey of a thousand miles must begin with a single step.” Lao Tzu

Plec catre El Dorado, nu ma astept sa gasesc aur ...desi nu mi-ar strica.

El Dorado nu e doar un taram imaginar .. e aeroportul international din Bogota, capitala Columbiei.
Urmatorul an am sa mi-l petrec in Bogota. Cum de am ajuns in Bogota?
Foarte simplu AIESEC( http://www.aiesecpitesti.ro/). Prin intermediul acestei extraodinare organizatii studentesti am gasit un internship pe o durata de un an in Bogota. Voi fi IT Assistant la Universidad de la Sabana .

Drumul meu trece prin Roma de unde va trebui sa iau viza pentru Columbia.

Trebuie sa plec acum, va tin la curent!

2 comments:

Tutankhamon said...

Felicitări!

sun2007 said...

Multa bafta man!sa fii sanatos si sa te bucuri din plin perioada asta.Sa nu ne uiti si sa mai dai cate un semn de viatza :P Numai bine...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...