Tuesday, August 02, 2011

Cu bicicleta în țări stăine

Sâmbata am facut o mică excursie București-Ruse. Am plecat pe la aproximativ 9 20 din Piața Unirii în următoarea componență eu, Mela, Cristi și Vali. Traseul ales a fost E70 București-Jilava- 1 Decembrie- Daia-Giurgiu-Ruse.

În prima parte a drumului câteva picături de ploaie ne-au răcorit dar nu ne-au oprit. Drumul este de calitate în marea sa parte, existând o zonă destul de lată în lateralul drumului pe care am circulat fară probleme. După aproximativ 30 de km răzbiți de foame a trebuit sa facem un popas. De asemenea a trebuit sa mai facem si o pană. În jurul orei 14 am trecut Podul prieteniei în Bulgaria. Se fac lucrări de reparație în partea bulgară a podului, așa că traficul era restricționat rezultând niște cozi destul de lungi. Dar noi fiind pe biciclete ne-am strecurat fără să mai așteptam.


În Ruse, atât cât am avut timp să văd nu s-a schimbat mare lucru. Ne-am oprit la prima terasă în centru să ne refacem puterile.

La întoarcere am pus bicicletele în tren pe ruta Giurgiu-Videle - București.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...