Tuesday, August 25, 2009

O cheste spontana: cu bicla la Balea

Sambata pe la ora 13 tocmai ce ma conectasem ca tot omu pe mess ...fara nici un plan, cand imi propune Cristi Cretzu : Hai sa facem o tura cu biclele. Pai unde mergem, ce sa facem??!. Hai sa luam si cortu poate stam 2 zile ca si asa ziua respectiva era trecuta. La ora 4 am reusit sa ne urnim din Pitesti cu directia Vidraru. Pentru a evita traficul am mers prin Budeasa, Malureni, Valsanesti pentru a ajunge la Curtea de Arges si de acolo pe drumul clasic. Ne-am oprit langa cetatea de la Poienari pe la 11 seara. Am pus cortu si am incercat sa dormim. Nu prea ne-a iesit pentru ca nu luasem saci de dormit deoarece nu aveam unde sa-i transportam. Dimineata pe la 7 juma satui de stat in frig ne-am trezit. Am strans cortu si am zis: "Ce-ar fi sa mergem pana la Balea, tot suntem aici!". Zis si facut. Am pedalat pana pe la Piscu Negru. De acolo am inceput sa mergem pe langa biciclete pentru ca picioarele refuzau sa mai pedaleze. La aproximativ ora 17 am ajuns la Balea Lac epuizati de efortul depus, dar fericiti. Cat timp ne-am comandat un hamburger la o dugheana a inceput sa ploua. Printre picaturi am dat pedala pana la cabana Cota 2000, unde am fost bine primti de cei de la salvamont (multumiri lui Razvan).
In a treia zi de expeditie, adica luni, ne-am trezit voiosi si am bagat super coborare pana la coada lacului Vidraru. De acolo am mers pe drumul neasfaltat care ocoleste lacul pe partea dreapta(pe la cabana Cumpana). Cu ocazia asta ne-am facut pofta de off-road si de noroi :). Prin Curtea de Arges am intalnit o ciclista din germania care calatorea pe bicla de 4 saptamani si dupa putina socializare a mers cu noi pana la Pitesti. THE END.


La start
Primii kilometri, de abia am ajuns la MalureniLa o pauza de hidradare Al naibii de frig!!!Prima tinta indeplinita: barajul VidraruPe la cabana Capra, semne de epuizare
Baleaaaaaaaa!!!
Cabana Salvamont
La intoarcere am evitat putin asfaltul

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...