Sunday, August 30, 2009

Masivul Piatra Mare

Nici nu mi-a trecut bine genunchiul dupa tura cu bicla si am plecat la munte in masivul Piatra Mare. O excursie de 2 zile care s-a intamplat astfel:

Ziua 1:
Tren personal Bucuresti - Timisu de Jos.
Traseu prin Canionul 7 Scari pana la cabana Piatra Mare, aprox. 4 ore mers lejer.
Ne-am cazat la cabana Piatra Mare. Pretul a fost 30RON persoana/noapte. Cabana este foarte draguta dar destul de mica asa ca daca vreti sa gasiti loc faceti rezervare!!!

Ziua 2:
Ne-am trezit devreme am mancat ceva si am plecat spre varf. Dupa 30-40 de minute am ajuns si pe Vf. Piatra Mare 1843m alt. A fost un pic de ceata cat sa ne faca sa nu stam prea mult. Apoi am coborat catre cascada Tamina. Un alt loc dragut care merita vizitat. La final am alergat pentru a prinde personalul din halta Timisu de Sus catre Bucuresti.




1 comment:

Emm said...

Pe aici te-am plimbat tu, colegule? Foarte tare! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...