Friday, July 04, 2014

Tura Bicicleta Campina - Breaza - Adunati - Provita de Sus - Valea Lunga - Iedera - Magureni - Campina


Sambata am reusit sa imi fac timp pentru o iesire cu bicla departe de oras. Am mers doar eu si Ionut, Dacii Sprinteni erau in expeditie pe Transfagarasean iar sotiile :D noatre au decis sa se odihneasca. Pentru alegerea traseului an cautat inspiratie pe kerucov.ro (http://mtb-tours.kerucov.ro/articol_traseu_mtb.php?artcod=462), dar pana la urma am facut un alt traseu, in total 70 km.

Route 2,672,741 - powered by www.bikemap.net


Din Gara de Nord am plecat cu IR la 8:30, cu vagon de bicicleta. Calatoria pana la Campina dureaza aproximativ o ora si 15 min. Din gara Campina am plecat pe drumul pietruit care insoteste calea ferata. La un moment dat am facut stanga si am urcat prin Breaza spre Adunati. Peisajul este foarte frumos, dealuri verzi, pajisti pline cu flori.




A trebuit sa traversam aceasta punte subreda




In satul Magureni am intrebat de drumul spre Cocarastii-Caplii la un ...pub. Ei bine da, un pub ca pe Lipscani intr-un sat din Prahova,  Old Village Pub Magureni.



Ajunsi in gara din Campina am aflat ca trenul CFR IR are intarziere si ca urmeaza sa treaca un tren Regiotrans. Am decis sa mergem cu trenul Regiotrans si bine am facut, avea locuri de biciclete si biletul a costat 13 lei  plus 3 lei de bicicleta ( fata de 30 +10 la CFR).



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...