Wednesday, March 09, 2011

Mutare + concubinaj

M-am mutat mai aproape de centru, undeva pe bd-ul Unirii, în spatele primului rând de blocuri. Schimbarea de domiciliu a adus după ea şi mutarea anumitor bunuri. Toate bune şi frumoase pâna a trebuit să mut o maşină de spălat. Aici a intrat în scenă liza, un instrument foarte util în acest tip de situaţii. Astfel am coborât cu liftul maşina de spălat, am plimbat-o câteva sute de metri pe stradă, apoi câteva staţii cu autobuzul şi la final, bonus, am urcat-o pe scări. Dar nu am fost singur în toate aceste aventuri ci am fost împreună cu concubina mea :) Mela.

În lift
Extragerea maşinii de spălat din lift


Cu masina de spalat prin Bucuresti de MODJOSWORLD

Pe Moşilor

În autobuz


Asta e locul înainte de venirea noastră

Am izbândit!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...