Friday, July 24, 2009

La munte cu inginerii - Masivul Iezer-Papusa

void main()
{
if ( LICENTA == TRUE)
{
Munte = Iezer-Papusa;
MemebriExpeditie[11]= { EU, NAE,VALI,CECE,
BOGDAN,ANCA,
ALINA,ANTONIA,ANDREI,
CATALINA,MIHAI };

TraseuZi_1="Pitesti-Voina - Refugiul Iezer ...somn";
TraseuZi_2=null;

if(Membri ==Obositi)
{
CautareScurtatura();
if(CautareScurtatura()==false)
{
TraseuZi_2="Refugiul Iezer- Vf Rosu - jnepenis cautare traseu esuata- Traseu banda rosie-triunghi rosu- ajuns pe intuneric la cabana Voina";
}
}
NivelAventura=MaxInt; //am supravietuit cu totii :)
}
}
Prima zi de traseu : zambet si voie buna
Prin padurea daramata de furtuna catre refugiul Iezer
Rasarit de soare peste Vf. Papusa
Ziua doi: plecarea de la refugiu
Lacul Iezer
Din colectia pozelor"Eu si.." acum "Eu si lacul Iezer"
Poza de grup :)In departari alti multiBlocati in jnepenis
Mai fericiti decat dupa licenta, nu vi se pare? :D

1 comment:

cece said...

N-am inteles eu prea multe din "programul" afisat acolo in limbajul de inginer, da' in limbaj de umanist...a fost introducerea, intriga, desfasurarea actiunii, punctul culminant si deznodamantul...
Suntem gata pentru un nou traseu...si repet...traseu sa fie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...