Monday, May 25, 2009

Cu bicla pe la Budeasa

Salutare prieteni ai transportului pe 2 roti nemotorizate:P. Daca aveti timp sa faceti o tura va recomand sa mergeti pe urmatorul traseu pe care l-am facut si eu oarecum din intamplare.
Pitesti - Maracineni(pana la benzinarie Lukoil) - Budeasa Mica- Traversare padure - Baraj Budeasa -Maracineni - Pitesti.
Partea frumoasa a acestui traseu incepe dupa satul Budeasa Mica, de aici incepe un drum forestier . Acest drum se incheie la un moment date pe fundul unei vai. Dar nu disperati, indreptativa catre partea stanga a vaii si urcati pipetis pe langa bicicleta. Pe platoul respectiv sunt o gramada de drumuri care se intersecteaza. Nici eu nu as putea spune pe care am mers ...dar tinand oarecum stanga la fiecare intersectie am traversat padurea si am ajuns la lacul Budeasa. Va urez aventura placuta si voua.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...