Sunday, February 22, 2009

Freeride in Iezer-Papusa

Am zis sa incercam si ceva freeride asa ca in weekend am fost la cabana Cuca in masivul Iezer-Papusa. Cabana e cam pe duca ..dar distractia a fost maxima( ne-am drogat cu fum de la sobe :D ). Sambata pe la 9 si un pic am plecat pe traseu 3 snowboarderi un skior si 4 doar pe jos. Cu rucsacii ingreunati de boots si de snowboard am urcat usurel. Ne-am oprit la stana din Gradisteanu din cauza vizibilitatii reduse. Ne-am pus repejor echipamentu si apoi ce am urcat in 2 ore am coborat in 10 minute. Pe viitor poate urcam cu elicopteru :D
Iaca si niste poze.

La Voina am ajuns vineri seara pe la 8:30
Am facut pasul mare sa mai prindem ceva vin :)Petrecere la lanterneSambata pe traseu. Atentie se taie padurea!!!In sfarsit am iesit in golul alpin.Vremea nu tine cu noi, vizibilitatea este redusa.
Singurul obiectiv turistic cu care ne puteam poza :PZapada mai paraia dar ne-a suportat prezentaMi-am scos tricoul de la naftalina :)La plecare.
O voi zile de week-end
! Ce mult ne-am dorii sa fie week-end in fiecare zi!

1 comment:

Lavinia said...

Ce amuzanta e poza aia din cabana cu lanternele pe cap. Ca intr-un film de groaza..... Uuuuuuuu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...